Retourneren
Retourneren
Kan ik een artikel ruilen of retour sturen?
Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt, volledig en onbeschadigd en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. De retourzending dient aangemeld te worden door een mail te sturen naar info@oleja.nl . Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Artikelen die niet aan de bovenstaande voorwaarden voldoen, kunnen helaas niet worden geruild en worden naar je teruggestuurd. De kosten hiervan komen voor rekening van de koper.
Wat als ik ontevreden ben over een product of een klacht heb?
We willen natuurlijk dat je tevreden bent met alles wat je bij Oléja koopt. Mocht een artikel onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heb je een klacht? Neem dan meteen contact met ons op via de mail info@oleja.nl of telefonisch via 0164-657091. We helpen je graag en staan altijd voor je klaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Mocht u vinden dat uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen bij de Stichting WebwinkelKeur. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitkomst hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
Als ik een artikel retourneer, zijn daar dan kosten aan verbonden?
Als je een artikel retourneert zijn hier geen kosten aan verbonden wel dient u zelf voor de kosten van retouren zorg te dragen. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Oléja niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een Track&Trace code en bewaar deze goed.
Als ik een artikel retourneer, krijg ik dan mijn geld terug?
Ja als je een artikel retourneert, krijg je je geld terug. Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt, volledig en onbeschadigd en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. De retourzending dient aangemeld te worden door een mail te sturen naar info@oleja.nl . Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Na ontvangst zal het verschuldigde bedrag, gehele orderbedrag plus verzendkosten, binnen 14 dagen na de retourmelding op je bank- of girorekening worden teruggestort.
Waar kan ik zien of mijn geretourneerde artikel al is bijgeschreven op mijn rekening?
Je kunt alle af- en bijboekingen controleren op je bankafschrift.